söndag 10 juli 2011

berlin, en kärlekshistoria.

berlin berlin berlin. snart måste jag göra slut med dig, distans är inget för oss två. även om jag någon gång klagat och tänkt att annat måste vara bra, kanske bättre, så är det klart att du har en stor del av mitt hjärta. du har fått mig att öppna dörrar jag alltid dragit mig för att öppna. du har fått mig att välja stunden framför principer. du har fått mig att inse vad som är viktigt och inte. du har gett mig perspektiv på saker och ting. vi har haft mycket roligt tillsammans. vi har gjort mycket dumt tillsammans.  du har visat mig att allt är möjligt. och fått mig att inse att livet är kort och jag ska leva det så länge jag kan. och du har satt en krok i mitt hjärta, det drar och enklast skulle vara att låta dig dra mig hela vägen till dig.

1 kommentar:

Josefin sa...

åh! jag fick lite rysningar. vilken underbar känsla det måste vara ändå, den kommer du nog bära med dig en lång tid framöver.

du är så inspirerande. när du skriver så vill jag vara där du är, uppleva det du känner och göra det du gör haha. creepy girl over here. men, fan. jag blir så glad och lite avundsjuk (hehe)