måndag 7 februari 2011

mr muscles

men just det! i lördags gick jag ut på festligheter med danska vänner. vi var på en klubböppning i lyxhotellet adlon (hotellet där michael jackson fick ett ryck och höll ut bebisen från balkongen så alla giriga paparazzis kunde fota tills fingrarna blödde) med fräsch musik och många tjusiga människor. sen blev det lite långsammare men istället för att gå hem hakade jag på några andra danskar till berghain och dränktes lite av självförtroende-vågen som kommer med dörrvaktens accepterande nick "du duger, du får komma in". på berghain var det packat med folk och massor, massor av "muskelbögar". enorma snubbar som springer runt utan tröja och visar upp sina muskler och dansar som man kan tänka sig att en muskelbög ska dansa. jag blev visst vän med en också, och verkade omåttligt populär bland dem alla, jäklar vad det logs och blinkades så fort jag råkade vända mig om. när klockan var sju och jag inte kände för att dansa mer strosade jag hemåt och ni ska veta att det inte finns mycket som är skönare än att få sova efter en natt som varat i flera timmar.

2 kommentarer:

Julia sa...

du ar kung therese, jag maste halsa pa!

Josefin sa...

muskelbögar hahahaha :D roligaste inlägg jag läst på länge!