söndag 19 september 2010

valår och födelsedagar.

Eftersom jag fortfarande dras med vad jag tror är bihåleinflammation så har jag inte stiftat någon närmre bekantskap med Berlin ännu. Men idag fyller L år och hon och maken har fixat och trixat ihop något alldeles särskilt för idag. Vad det är har jag ingen aning om, det har varit en hel del hyschhysch och hemlighetsmakeri kring det hela så trots att min energinivå är hemskt låg orkar jag ändå vifta som en tok med nyfikenhetsflaggan!

Förutom det så är jag extremt förväntansfull inför valet ikväll och jag kommer sitta framför datorn och titta på web-tv eller lyssna på P3s valvaka för att få reda på vem som vinner. Jag är självklart inte världshistoriens mest insatta person men för mig är det stort att få vara med och besluta för första gången och jag gjorde ett, för mig, väl genomtänkt val och jag hoppas att det blocket går vinnande ur detta val.

Inga kommentarer: